(Android) War Troops 1917: Trench Warfare WW1 Strategiespel hack spel (veel kristallen)
Mar 17, 2022 0:28:10 GMT -8
Post by ciamatagtire on Mar 17, 2022 0:28:10 GMT -8
------------------------------------------
▶▶▶▶ War Troops 1917: Trench Warfare WW1 Strategiespel ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ War Troops 1917: Trench Warfare WW1 Strategiespel IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ hack spel (veel kristallen) ▞▞▞
▞▞▞ War Troops 1917: Trench Warfare WW1 Strategiespel 2022 version ▞▞▞
Leuke kill nasiesyes
Niet genoeg upgrades tenzij geldspeler. Ook niet goedkoop. Cool spel, te duur en karakters blijven hetzelfde
Een leuk spel om tijd te verspillen, maar na ronde 6 krijg je een advertentie van 5 seconden, zonder enige reden, speelde het spel 15 minuten en raakte zo geïrriteerd door de constante advertenties die je letterlijk niets geven, maar je tijd verspillen zonder reden , win/verlies/stop, je zult zeker een fxxx-advertentie bekijken... 3/5 zou zelfs nog lager zijn, maar de game heeft niet veel problemen voor zover ik weet
Het is een redelijk spel denk ik. Een beetje repetitief en je raakt een betaalmuur in ongeveer 14 niveaus
Het is een beetje buggy, maar speelbaar genoeg. Had plezier toen ik het speelde.
Dit is cool en geweldig, ik bedoel super duper geweldig, ik wil gewoon dat je een bunker voor mijn eenheden toevoegt, het is niet eerlijk dat ze bunkers krijgen en we hebben ook geen beschermend hek om wat tijd voor ons te kopen om legers te bouwen, voeg het hier aan toe spel als een update. Bedankt.
Te veel betalingen in het spel en wachten op levels
Ik hou van het spel en hoe moeilijk het kan zijn, het is zo leuk en een goede tijdmoordenaar, het enige dat ik niet leuk vind, is dat je levels moet kopen nadat je het grootste deel van het spel hebt verslagen, zou je gallalopi gratis kunnen maken plz
Deze game is leuk tot je wave 12+ bereikt, want daarna krijg je niet genoeg tijd om betere eenheden te krijgen
De tank zo vroeg krijgen, verpest de gameplay. De ai is heel eenvoudig. Kaartontwerp is saai. Misschien een heuvel ingooien? Hoe dan ook, je kunt het hele spel verslaan met de beginnende infanterie-eenheid als je ze gewoon blijft spawnen. Ai kan het niet bijhouden.
War Troops 1917: Trench Warfare WW1 Strategiespel Strategie ocus
Een probleem dat ik tegenkom met dit spel, is dat je alleen maar infanterie en benzine kunt spammen. Een enorme fout is dat jij en de tegenstander geen gasmaskers kunnen krijgen, wat gasspam betekent die alleen kan worden tegengegaan door infanterie naar de met gas gevulde loopgraaf te sturen zonder de mogelijkheid van gasmaskers te hebben. Om de een of andere reden worden machinegeweren vastgehouden door troepen en zijn ze niet opgericht. Vooral hoewel de vijand niet echt andere eenheden spawnt dan een of twee, dus het is gemakkelijk om ze gewoon te overweldigen met golven infanterie
War Troops 1917: Trench Warfare WW1 Strategy Game Стратегически mfzk
Echt een leuk spel, maar er kunnen nieuwe updates komen
Super gaaf leuk detail dat de lopertjes zo doorgaan.
De items werken letterlijk helemaal niet. Ik heb waarschijnlijk 50 walkietalkie-items + brooditems ontgrendeld en heb er precies nul van kunnen gebruiken omdat ze gewoon niet in je inventaris terechtkomen zoals ze lijken
Een directe kopie van een ander spel waar je online te veel advertenties en heel veel microtransacties kunt vinden.
Erg leuk en progressief spel goede mechanica en net hard genoeg, hoewel een moeilijkheidsgraad leuk zou zijn
Een echt solide strategiespel op mobiel met minimale advertenties, het is een lust voor het oog. Het aspect van de loopgravenoorlog is echt geperfectioneerd met hoeveel een gevecht met een vleesmolen kan zijn, en dit is een WO1-strategiespel dat een compliment is. Het is op dit moment slechts 4 sterren vanwege de tijdmuur die ik kreeg toen ik naar het volgende gedeelte van het spel ging. Ik kijk al advertenties! Het enige wat je deed was me naar de app van iemand anders laten overschakelen, terwijl ik veel liever jouw spel met advertenties zou spelen.
Alle niveaus zijn hetzelfde en kunnen worden verslagen met de basisinfanterie die je aan het begin van het spel krijgt. En het is onmogelijk om te verliezen zonder te proberen.
Het spel is helemaal leuk, maar je krijgt niet veel munten die je moet sparen of als je het geld hebt dat je op jouw manier kunt kopen
<a href=""></a>
Het is een heel leuk spel. Je bent zo goed als vrij om te doen wat je wilt dus ja zeker een aanrader 👌👍
War Troops 1917: Trench Warfare WW1 Strategy Game உத்தி vdbl
Vol geweldige gameplay op de eerste plaats, dan is het een sleur om te spelen. Ik heb dit gehad en speelde het meer dan een jaar en om eerlijk te zijn, gewoon niet doen.
Ik hou van het idee van de mechanica, het moet gewoon moeilijker zijn
12 levels gespeeld. Hersendode AI die zelden eenheden voortbrengt en zeer lonend is om te winnen.
Een vreselijke poort van een klassiek flash-spel, advertenties na elk niveau, zeer gebrekkige gameplay en voortgang die onmogelijk is zonder te betalen. Als je de tank eenmaal hebt gekocht, wordt het spel echter een grap, elk niveau kan met één tank worden gewonnen. Ik heb doorgespeeld tot level 80 om te zien hoe ver ik hiervan kon profiteren, maar ik kon niet verder omdat je voor meer levels moet betalen tegen een extreem hoge prijs. Dit spel is niet leuk, verslavend misschien, maar er is geen gevoel van voldoening te krijgen. 1/10
Goed spel, sommige levels kunnen even duren, maar over het algemeen is het een goed spel.
Te veel reclame!!!!!!!
Mist inhoud heeft andere modi nodig dan alleen het verhaal, het eindigt op niveau 80 en je moet betalen voor extra niveaus, je hebt een sandbox-modus of eindeloze modus nodig, enz.
Nou Wh Vgsgsgdhhdh heeft ah en ik denk dat het hier de wereldwijde beste wensen waren voor de eerste keer in de wereld van ch l bio tussen ah van ch tussen twee van ch in een getalsysteem en de andere twee zijn degenen waar jij bent hen te leren om van Kerstdag mevrouw te maken wat ze willen en hoe ze hun levensdromen kunnen verwezenlijken in kinderdagverblijven in een klein land met de belangrijkste en belangrijkste aspecten in hun leven, zodat ze zich zelfverzekerder voelen in de manier waarop we vandaag de dag met wie
Dit is een erg leuk en verslavend spel dat goed is voor het verstrijken van de tijd. Ik hou heel veel van het spel. Het spel en de gameplay is zeer indrukwekkend en creatief. Zeer tactisch en voelt alsof je de generaal bent. Het is een offline spel. En het is echt verslavend. Er zijn heel veel troepen om te selecteren. Het is heel gemakkelijk en moeilijk tegelijkertijd om te winnen. Dit is een van de beste games voor time-pass en het is echt cool. Geweldig spel. Ik vond het leuk om te spelen.
De tanks zijn te krachtig een uitdaging die je moet maken dat de vijanden de tanks kunnen neerschieten
dit gepixelde spel is leuk, heeft niet zoveel advertenties en is zeer strategisch
Best wel leuk!
Goed spel
Erg leuk spel, het heeft niet veel advertenties en het is ook offline
Fatsoenlijke kopie van een oud flash-spel, niet zo goed uitgebalanceerd als het origineel, maar nog steeds erg leuk
Saai, geen strategie nodig, maar goed, als je de tijd op je klok vooruitzet bij het instellen, hoef je de 12 uur niet te wachten
War Troops 1917: Trench Warfare WW1 Strategy Game Stratēģiskās spēles tlj